søndag den 9. januar 2011

(på) Ny i OK Øst

Efter 6 gode år i Tisvilde, der bl.a. har budt på 3 DM-stafet-guld, er jeg fra nytår tilbage i OK Øst - se nyhed her.

Første start i den dog i mellemtiden noget falmede Øst-dragt var lørdagens vintercup i Bøndernes Hegn, hvor Thomas sejrede bl.a. grundet mere konsekvente udenomsvejvalg. I kampen om andenpladsen et par minutter efter, måtte jeg se Ulrik trække fra over søen til sidsteposten...

I ugens løb havde Troels inviteret på NEO-træning med konceptet "2 mand frem for en enke" i Brøde Skov. Et sjovt koncept, der krævede lidt planlægning. Jeg missede, at man nok skulle have startet med de to vestlige poster, men derudover kom jeg fornuftigt rundt. Dog ikke den vej banelægger og/eller postindsamler havde tænkt, så til sidst måtte jeg græsse lidt efter en indsamlet post...

Ingen kommentarer: