tirsdag den 15. april 2008

Tiomila-træningslejr i Uppsala

Med to uger til Tiomila skulle terræntypen afprøves på den forgangne weekends Tiomilatræningslejr med Pan. Programmet stod på nattræning fredag aften, deltagelse i mellemdistancekonkurrencen Länna-sprinten lørdag, en let træning lørdag eftermiddag samt Rånäskavlen søndag.

De første tre fjerdedele af programmet blev gennemført tilfredsstillende. Selvom der selvfølgelig blev bommet lidt hist og pist, så var det tekniske udbytte godt, og terrænerne bød på både sjov og udfordrende orientering. Også fysisk gik det fint ovenpå den forgangne uges forkølelse.

Desværre rendte jeg ind i ny sygdom natten til søndag, idet jeg pådrog mig en maveinfektion, som jeg her tirsdag aften fortsat døjer med, og som har kostet mig to arbejdsdage. I første omgang tog jeg det ikke så alvorligt, men startede ud på den 9 km lange andentur på Rånäskavlen, men måtte her sande, at sygdommen havde tappet mig for energi, og jeg måtte inkassere et tidstab på knapt 10 minutter - og det på dagen, hvor jeg endegyldigt skulle ha' løbet mig på Pans Tiomila-hold - øv!

Tilbage til det positive, så tjek den fede bane fra Länna-sprinten ud herunder:

Ingen kommentarer: