søndag den 4. oktober 2009

Comeback med fejlklip og DM-sølv

Efter stort set at have parkeret skoene i de sidste måneder, blev de i dag gravet frem fra gemmerne og var i aktion i Jægersborg Hegn til finalen i DM Hold.

Det var fedt igen at løbe noget o-løb, og Søllerød havde lagt nogle fine baner i en skov, der også er gået hen og blevet mere teknisk udfordrende med flere områder bestående af små gule og grønne klatter mellem hinanden, hvor det gælder om at holde tungen lige i munden - og tjekke sine kontrolnumre.

Det sidste glemte jeg tilsyneladende, hvilket gjorde, at jeg måtte finde mig selv nederst på resultatlisten med fejlklip (klippede post i lysning ca 50 meter nordfor den rigtige post 10). Løbsmæssigt gik det egentlig ok - selvom tempoet naturligt nok ikke var til at være med helt fremme, men de 12½ minutter, jeg er efter René skyldes også, at jeg ikke var koncentreret nok, og tabte 2 og 3 minutter på to poster, foruden en række småfejl, ligesom jeg ikke rigtig orkede at kæmpe på til sidst.

For Tisvilde blev det en 2. plads, 4 point efter FIF. Hvis jeg alene skulle ha' ændret på det, skulle jeg ha' gennemført på under 49.38 - og det var min fysik ikke til i dag. Men at det var en tæt kamp, understreges af, at hvis Thomas og Jonas hver blot havde løbet 1 sekund hurtigere, ville sejren ha' været Tisvildes. Det var i øvrigt også sket, hvis Pan havde taget sig sammen og hentet et par point mere og dermed slået FIF, hvorefter Tisvilde ville ha' været bedst i de tre klubbers indbyrdes opgør. Men sådan er der jo altid en masse "hvis'er", så tillykke til FIF med guldet!

Kort med mit vejvalg herunder - og resultater med stræktider findes her.

Ingen kommentarer: