lørdag den 7. november 2009

Ballerup Sprinten

Årets sidste konkurrenceløb for mit vedkommende var dagens Ballerup Sprinten. Mit baglår er fortsat ikke til højintensitets løb, men i og med det ikke har båret meget frugt at opføre mig 'fornuftigt' de seneste måneder, så tillod jeg mig i dag at være lidt 'ufornuftig' uden dog at presse rigtigt på. Til gengæld blev det et stort set fejlfrit løb, men med lidt for mange lange stræk og lidt for få fælder, så rakte det ikke til at få så mange skalpe. Men det var sjovt at være i aktion igen, og omstændighederne taget i betragtning var jeg godt tilfreds med min 13. plads - i øvrigt delt med Thor! Og så lykkedes det mig med nød og næppe at holde Claus Bloch bag mig. Han startede 2 minutter efter mig og kom i mål blot 3 sekunder efter - og vandt løbet foran Christian C og N.

Resultater og stræktider kan nok snart findes her.

Ingen kommentarer: