mandag den 30. august 2010

DM Mellem og Midgårdsormen

Denne weekend bød på DM Mellem i jomfrueligt Silkeborgterræn - nemlig omkring Sukkertoppen og med en flot stævneplads med udsigt til Mossø. Orienteringsmæssigt blev det først og fremmest en fysisk udfordring, og min form rakte til en hæderlig 11. plads - godt 6 og 4 minutter efter guld- og sølvvinderen, der hentede mig på de sidste poster.
Søndag stod den på Midgårdsormen, hvor Pan lancerede et nyt koncept med kun én klasse, der gav en væsentlig sjovere og mere intens stafetoplevelse end tidligere. Efter at have ligget et stykke efter Fåborg det meste af stafetten, hentede Amanda det hele på 7. tur, således, at jeg kunne løbe rundt på 8. tur med/mod Rasmus Oscar, men på trods af et fornuftigt gennemført løb, så lykkedes det mig ikke at skabe et forspring, og da jeg ovenikøbet lavede et lille bom på næstsidsteposten, kom Rasmus først ind. Men Rune havde lovet, at han var den stærkeste på sidsteturen - og dét holdt han, hvormed vi tog den samlede sejr.

Ingen kommentarer: