søndag den 17. april 2011

59 sekunder fra DM-nat-bronze

Lørdag aftens DM-nat var ramt af afbud fra en del af de bedste løbere, hvilket jo åbnede mulighed for nogle af os andre. Desværre blev jeg selv i dagens løb ramt af lidt lettere sygdom i form af ondt i halsen og ømme muskler. Da jeg ikke havde feber, valgte jeg dog at stille til start og fokusere på at løbe et disciplineret og sikkert natløb, hvilket lykkedes langt hen ad vejen og var tæt på at udmønte sig i en overraskende medalje. På post 25 lå jeg fortsat på 3. pladsen, men et par småfejl og udtømte krafter mod slutningen, gjorde at Djurhuus og TJ gik forbi og tog 3. og 4. pladsen, mens jeg blev 5'er - 59 sekunder fra bronzen. Søren Bob og Tur tog hhv guld og sølv. Se stræktider i winsplits her. Efter målgang var jeg helt færdig, men 5½ times søvn, så var jeg klar igen og tog 2. pladsen i HSOK's mountainrace, men så var der også brug for en middagslur...;-)

Ingen kommentarer: