tirsdag den 21. februar 2012

Debut i H35 og debut for CopenhagenO



Rikke og jeg er i Portugal og løber for 4. år i træk Portugal O-meeting. Desværre er jeg igen rendt ind i sygdom, mens jeg er på tur – denne gang i form af halsbetændelse, der har afholdt mig fra at kæmpe med helt fremme i H35 – med undtagelse af mellemdistancen på 3. etape, hvor et teknisk rigtig godt løb kompenserede for den dårlige fysik og gav en etapesejr.



Sygdommen ta’r dog ikke glæden fra den gode oplevelse, det altid er at løbe i Portugal – og årets terræner og baner har været en tand mere udfordrende både fysisk og teknisk end tidligere oplevet.




Nu sidder vi så i Nazaré med udsigt over Atlanterhavet og ser frem mod den kommende weekends løb i de legendariske Marinha Grande terræner.


Herunder kort fra POM i form af den tekniske natsprint og 3. etape med mine vejvalg samt et billede fra terrænet på 3. og 4. dagen.






Ingen kommentarer: